أنت حياتى بجد

الجمعة، 6 نوفمبر 2009

مش تتعود على كده متفقين


انا عارفه انى مش بكلم كتير او مش كتير بقولك انت ايه عندى وطبعا لازم كتير اغلس عليك دا طبعا
عشان مش ينفع نورا منغير غلاسه وعند ولماضه صدقنى دول اهم حاجه منغيرهم طبعا انت مش تعرف تعيش
وبما انى لمضه فممكن اغلس ومش اقول انا كنت هقول ايه هههههههههههه والله انا سكر تنكر اكيد ما تقدرش
عشان الغلسه اللمضه دى جابتك على وشك عدل وخليك ذى المقوله الشهيره نورا علاء مش هتقدر تغمض عنيك
نياهاهاهاهاهاهاهااااااااااااااا المهم
انت سالتنى مليون مره محمد جوده ايه بالنسبالك وكالعاده بنفضلك ومش برد عليك وطبعا انت بتتغاظ وتضايق بس بتعمل قال يعنى تقيل وبتكبر منى بس انا واثقه انى لو قدامك هتخنقنى من كتر الغيط تنكر
بجد بقى وهنكلم جد
محمد جوده اللى هو حضرتك
بجد والله لو قلت انه كل حياتى هتبقى قليله جداااا على احساسى بيه انا بقيت بحسك كل الدنيا والناس وكل حاجه عندى وعلى فكره ترتيبك فى حياتى مش رقم 4 اساسا وانا بسيبك تكلم وخلاص انت مستحيل يكون ليك ترتيب فى حياتى لان محدش بيرتب نفسه انت انا بحس اننا واحد,,,,مينفعش يبقى فى نورا لو مش فى محمد معاها
عارف يا محمد اانا دايما كنت بحس ان حياتى دى ذى الكوره اللى بتلف حوالين عمود ومش اعرف ليه الاحساس دا ....وحاليا عندى نفسااحساس بس بحس ان محمد هو العمود اللى بتلف حواليه حياتى وهو اساس الحياه دى لو محمد بعد عنى حياتى كلها هتنهار بجد
والله ما عرفت الحب بجد غير لما عرفتك انا حسيت معاك اول احساس حب واول احساس اشتياق ورغبه فى حد
عرفت معاك اجمل احساس حسيته فى حياتى انى نفسى اكون ملك ليك انت وبس بتاعتك لوحدك كل حاجه فيا ليك انت وبس محدش يشوفنى ولا يلمسنى غيرك,,اول احساس بانى عايزه حد وهموت عليه كان معاك احساس انى عايزاك فى حضنى ومش تبعد عنه لحظه ان مش عايزه ايدك تبعد عنى لحظه وهموت والمسك
احساس انى كل ما ببقى معاك ووسط ناس ببقى عارفه ان رغم كل اللى موجودين دول الا ان محمد دا بتاعى انا ليا محدش من كل دول ليه فى ذى ما انا ليا جسمه وقلبه وحياته وتفكيره وكل حاجه فى حقى انا
اقسم بالله العظيم بحس انك ابنى بمعنى الكلمه حتى مهما زعلنا بيبقى نفسى اكون معاك واخدك فى حضنى
مع انى مش ببقى طيقاك بس والله ببقى هموت واخدك فى حضنى وابوسك واطمنك انى مش هبعد ابدااا باذن الله
بخاف عليك اكتر ما بخاف على نفسى والله ببقى نفسى ابعدك عن كل حاجه واى حاجه ممكن تاذيك او تتعبك او توجعك
اكتر حاجه بتفرحنى لما بشوفك بتضحك ومبسوط ,,,والله يا محمد ببقى نفسى اعمل المستحيل بس اشوفك سعيد ومبسوط بجد
محمد انت اديتنى كل اللى بحلم بيه وزياده انت ادتنى كل حاجه سعاده وحب واهتمام وامان وحنيه عوضتنى عن كل حاجه شفتها فى حياتى ومهما عملتلك مش هديك ولو جزء يسيط من اللى عملته
ربنا يحفظك ليا ويحميك ويجمعنى بيك على خير
بحبك اوىىىىىى


0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية