أنت حياتى بجد

الثلاثاء، 29 سبتمبر 2009

طمن قلبك حبيبى

لا لا لالا لا لا لا لا لا لا
طمن قلبك حبيبى
عمرى ما اعشق بعدك بالحياه
طمن قلبك حبيبى
عمرى ما اعشق بعدك بالحياه
ايوه بحبك حبيبى
انت وبس وبعدك انت
لالا انا اقدر ثوانى عنك اغيب
ولا يخطر فى بالى غيرك حبيب
لا لا لا لالا لا لا لا لا لا لا
دوب وانا ادوب
ولا يوم هنتوب عن الشوق والغرام
عيش وانا اعيش
دوب وانا ادوب
ولا يوم هنتوب عن الشوق والغرام
لهواك لهواك
تصدق يوم كلام
لا انا اقدر ثوانى عنك اغي
بولا يخطر فى بالى غيرك حبيب
لا لا لا لالا لا لا لا لا لا لا
فين طب فين
هتشوف العين حبيبى زى الملاك
مين طب مينمين بين ملايين
خطف قلبى سواك
فين طب فين
هتشوف العين حبيبى زى الملاك
مين طب مين
مين بين ملايين
خطف قلبى سواك
طمن قلبك حبيبى
عمرى ما اعشق بعدك بالحياه
طمن قلبك حبيبى
عمرى ما اعشق بعدك بالحياه
ايوه بحبك حبيبى
انت وبس وبعدك انت
لالا لا
انا اقدر ثوانى عنك اغيب
ولا يخطر فى بالى غيرك حبيب

التسميات:

1 تعليقات:

في 29 سبتمبر 2009 في 5:42 م , Blogger بحبك يا نورااا يقول...

انا واحد عايــــــــش كل حياتـــــــه عشان يهواك ويحبك انــــت


وانا وانت اتنين لو قالو فى واحد فينا يعيش حبيبى يبقى انت


اول رســـــالة حب ياحبيبى ليك مليـــانة شوق وغرام كتيــــر


بقيت بمـــــــــوت ياحبيبى فيـــــك وبقيت بغير منك عليــــــك


حبيبى حيــــــاتى كنت بحلم كل عمـــــرى انك تكون معـــايا


فى قلبــــــــى جوا حضـــــــن الشـــــــوق بعيد عن العيــــون


اول رسالة حب ياحبيبى ليــــك مليانة شوق وغرام كتيــــــر


بقيـــــــت بمــــــوت ياحبيبى فيك وبقيت بغير منك عليــــــك


انا عايــــش كل حيــــــــاتى عشـــــــان احبــــــــــــــــــك انت

 

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية